پس از خرید به آیدی spotifyland_seller@ پیام بدهید

سوالات متداول

اکانت اختصاصی چیه؟

این محصول روی اکانت اسپاتیفای خودتون فعال میشه.بعد از خرید محصول ایمیل و پسورد اکانتتون رو برای ما میفرستید و ما پریمیوم رو براتون فعال میکنیم.در این محصول کسی به اکانت شما دسترسی نداره و اکانت کاملا در اختیار شماست.هر پلن مدت زمان ضمانت مخصوص به خودشو داره و اگر توی این مدت متوجه شدید که پریمیوم اکانتتون از بین رفته کافیه به پشتیبانی اطلاع بدید تا دوباره پریمیوم رو براتون فعال کنن.توجه داشته باشید که این محصول فقط سالی 2 بار میتونه روی 1 اکانت فعال بشه و برای بار سوم باید اکانت جدید بسازید.برای انتقال پلی لیستتون به اکانت جدید هم میتونید از آموزشی که در پایین تر گفته شده استفاده کنید.

اکانت اشتراکی چیه؟

با خرید این محصول ایمیل و پسورد اکانت اسپاتیفای به شما داده میشه و شما با صاحب اصلی اکانت ازش استفاده میکنید.در این محصول صاحب اصلی اکانت میتونه پلی لیست های شمارو حذف کنه. به دلیل محدودیت های اسپاتیفای در یک زمان فقط 1 نفر میتونه به صورت آنلاین آهنگ گوش بده.پس برای بالا تر رفتن عمر اکانت پیشنهاد میشه پلی لیست ها و آهنگ های مورد نظرتون رو از طریق برنامه دانلود کنید،برنامه رو به حالت آفلاین ببرید و از آهنگ هاتون لذت ببرید.اگه تا یک هفته بعد از خرید اکانت دسترسی تون بهش قطع شد کافیه به پشتیبانی پیام بدید تا اکانت جدیدی بهتون بدن.

رویه کارتون چجوریه؟

بعد از خرید هر محصول به پشتیبانی ما در تلگرام پیام میدین. اونجا با توجه به محصول خریداری شده اگه اشتراکی باشه بهتون ایمیل و پسورد میدیم اگه اختصاصی باشه 2 راه دارین. می تونین اکانتتون رو در اختیار ما قرار بدین تا براتون پریمیوم رو فعال کنیم یا درخواست کنید که اطلاعات براتون فرستاده بشه که خودتون پریمیوم رو فعال کنید.پیشنهاد ما راه اوله و بعد از فعال سازی حتما پسوردتونو عوض کنید.

چجوری میتونم آهنگ ها و پلی لیست هامو به اکانت جدیدم منتقل کنم؟

برای این کار فقط باید یک پلی لیست بسازید و آهنگ هاتونو بهش منتقل کنید بعد با مراجعه به این سایت پلی لیست هاتونو به اکانت جدیدتون منتقل کنید.

جواب سوالامو اینجا پیدا نکردم.باید چیکار کنم؟

اگه جواب سوالاتون اینجا نبود در کانال ما در تلگرام عضو شید. اونجا هر روز آموزش های مختلف میذاریم.